3_03_2010
Informacja z posiedzenia Zarządu Powiatu w dniu 3 marca 2010 r.:
1.Na posiedzeniu Zarządu Powiatu obecny był Pan Tomasz Sołomianko – Koordynator Projektu Nr WND-POKL.09.05.00-20-206/08 “Uczniowie z terenów wiejskich z certyfikatem ECDL” w ramach Priorytetu IX – rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.5 oddolne inicjatywy edukacyjne na obszarach wiejskich.
Pan Sołomianko poinformował, że Aneks dotyczy zmiany sposobu rozliczania kosztów pośrednich z ryczałtu na koszty pośrednie rozliczane na podstawie rzeczywiście poniesionych kosztów. Zmiana umowy została zaakceptowana przez Instytucje Pośredniczącą tj. Urząd Marszałkowski w Białymstoku i jest korzystna dla Beneficjenta. Realizacja projektu zakończona została w dniu 31 grudnia 2009 r. Poprosił Zarząd Powiatu o podpisanie Aneksu do umowy z dnia 22 lipca 2009 r. w sprawie dofinansowania Projektu Nr WND-POKL.09.05.00-20-206/08 “Uczniowie z terenów wiejskich z certyfikatem ECDL” w ramach Priorytetu IX – rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.5 oddolne inicjatywy edukacyjne na obszarach wiejskich.
Zarząd Powiatu postanowił o podpisaniu Aneksu do umowy z dnia 22 lipca 2009 r. w sprawie dofinansowania Projektu Nr WND-POKL.09.05.00-20-206/08 “Uczniowie z terenów wiejskich z certyfikatem ECDL” w ramach Priorytetu IX – rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.5 oddolne inicjatywy edukacyjne na obszarach wiejskich.
Ponadto Członkowie Zarządu zwrócili uwagę Panu Tomaszowi Sołomianko, jako Koordynatorowi powyższego projektu oraz innych projektów realizowanych przez powiat Moniecki na konieczność informowania Starostwa Powiatowego o wszelkich zmianach przy realizacji projektów.
2.Członkowie Zarządu rozpatrzyli wniosek Dyrektora Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego “Promyk” w Goniądzu o wyrażenie zgody na sprzedaż samochodów służbowych: Fiat Uno Nr rej. BMN G738, r. pr. 1997 i Nysa Nr rej. BMN F857, r. pr. 1993.
Na podstawie § 2 ust. 2 uchwały Nr 141/230/2009 Zarządu Powiatu w Mońkach z dnia 14 października 2009 r. w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami majątku ruchomego powierzonego jednostkom organizacyjnym Powiatu Monieckiego, Członkowie Zarządu wyrazili zgodę na sprzedaż przedmiotowych składników majątku ruchomego.
Jednocześnie, mając na uwadze, że Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 11 sierpnia 2004 roku w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami majątku ruchomego powierzonego jednostkom budżetowym, zakładom budżetowym i gospodarstwom pomocniczym (Dz.U.Nr 191, poz.1957), wprowadzone do odpowiedniego stosowania do gospodarowania składnikami majątku ruchomego powierzonego jednostkom organizacyjnym Powiatu Monieckiego na podstawie § 1 Uchwały Nr 141/230/2009 Zarządu Powiatu w Mońkach z dnia 14 października 2009 r. w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami majątku ruchomego powierzonego jednostkom organizacyjnym Powiatu Monieckiego, zostało, pośrednio na mocy art.26 i 123 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. Przepisy wprowadzające ustawę o finansach publicznych (Dz.U.Nr 157, poz.1241 z późn.zm.), z dniem 1 stycznia 2010 r. uchylone, Zarząd postanowił polecić Dyrektorowi MOW wstrzymanie się ze zbyciem samochodów marki: Fiat Uno Nr rej. BMN G738, r. pr. 1997 oraz Nysa Nr rej. BMN F857, r. pr. 1993, do czasu ustalenia przez Zarząd Powiatu w Mońkach nowych zasad gospodarowania składnikami majątku ruchomego powierzonego jednostkom organizacyjnym Powiatu Monieckiego.
3.Członkowie Zarządu przyjęli Aneks Nr 6 do Arkusza organizacji ZSOiZ w Mońkach. Zmiany w Aneksie wynikają z rezygnacji z prowadzenia 3 godz. tygodniowo zajęć pedagoga szkolnego przez P. A. Geniusz, nauczyciela w SSPdP. Zajęcia te przydzielono P. K. Czerepko, zatrudnionej w niepełnym wymiarze pedagog w Zespole, zwiększając jej tygodniowy wymiar czasu pracy do 10 godz. tygodniowo.
4.Zarząd rozpatrzył wniosek Dyrektora ZSOiZ w Mońkach o wyrażenie zgody na to, by radca prawny reprezentował stronę pozwaną w sądzie w sprawie z pozwu P. Andrzeja Rafało o zapłatę odszkodowania w wysokości trzymiesięcznego wynagrodzenia w związku z niezgodnym z przepisami prawa, zdaniem powoda, odwołaniem ze stanowiska dyrektora ZSOiZ w Mońkach. Obsługa prawna ZSOiZ w Mońkach prowadzona jest na podstawie umowy zawartej przez Pana Starostę z Panią Renatą Chwatko – Radcą Prawnym, dlatego też zdaniem Zarządu ten właśnie Radca powinien reprezentować szkołę w procesie sądowym.
5. Członkowie Zarządu na wniosek Komisji przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania na dostawę emulsji asfaltowej i mieszanki mineralno – asfaltowej do wykonywania remontów cząstkowych nawierzchni dróg w 2010 r., ogłosił przedmiotowy przetarg.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) dostawę emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej K165, w postaci świadczeń cząstkowych (szacunkowa łączna ilość do 50 ton),
2) dostawę mieszanki mineralno – asfaltowej na zimno do wykonywania całorocznych robót utrzymaniowych. Dostawy w postaci świadczeń cząstkowych (szacunkowa łączna ilość do 150 ton)
Zamawiający może dowolnie zmniejszyć ilość zamówionego materiału poniżej ilości
określonych szacunkowo. Z tego tytułu wykonawcy nie będzie przysługiwać żadne roszczenie finansowe lub prawne.
Dostawy materiałów będących przedmiotem zamówienia będą odbywały się na koszt wykonawcy w postaci świadczeń cząstkowych. Wielkość poszczególnych zamawianych partii według wielkości potrzeb zamawiającego:
- emulsja asfaltowa ok. 4 ton jednorazowo,
- mieszanka mineralno - asfaltowa na zimno ok. 20 ton jednorazowo.
Rozstrzygnięcie przetargu 16 marca 2010 r.
Termin realizacji zamówienia do dnia 31 grudnia 2010 r.
6. Członkowie Zarządu na wniosek Komisji Przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie remontu bieżącego nawierzchni żwirowych i gruntowych, na drogach powiatowych Powiatu Monieckiego, ogłosił przedmiotowy przetarg.
Przedmiotem zamówienia jest „ Remont bieżący nawierzchni żwirowych i gruntowych, na drogach powiatowych Powiatu Monieckiego (w ilości do 4 500 m3 dostarczonej, wyprofilowanej i zagęszczonej pospółki), oraz dostawa piasku na podsypkę przy wykonywaniu remontów chodników (w ilości do 700 m3).
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Opis Części zamówienia.
Część 1: Remont bieżący nawierzchni żwirowych i gruntowych na drogach powiatowych Powiatu Monieckiego.
Zamówienie obejmuje:
- dostarczenie pospółki na wskazane odcinki dróg powiatowych, rozścielenie, wyprofilowanie i zagęszczenie,
- zamawiający każdorazowo w zależności od potrzeb będzie uzgadniać z wykonawcą odcinki dróg objęte wykonaniem zamówienia,
- wykonawca będzie zobowiązany do rozpoczęcia robót w terminie 3 dni od telefonicznego zgłoszenia przez zamawiającego potrzeby wykonania remontu,
- wykonawca będzie zobowiązany do zachowania ciągłości robót na zleconych przez zamawiającego odcinkach dróg,
- przewidywany zakres robót w okresie realizacji zamówienia – do 4 500 m3 dostarczonej, wyprofilowanej i zagęszczonej pospółki,
- jednostką obmiaru wykonanych robót będzie 1 m3 dostarczonej i wbudowanej pospółki bez względu na odległość transportu,
Część 2: Dostawa piasku na podsypkę przy remoncie chodników, w ilości do 700 m3.
Piasek będzie dostarczany sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia telefonicznego przez zamawiającego potrzebnej ilości.
Zamawiający każdorazowo określi miejsce dostawy (drogi powiatowe na terenie Powiatu Monieckiego). Jednostką obmiaru będzie 1 m3 dowiezionego piasku.
Podane wyżej wielkości są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu.
Rozstrzygnięcie przetargu nastąpi 22 marca 2010 r.
Termin wykonania zamówienia do dnia 31 grudnia 2010 r.
7.Członkowie Zarządu na wniosek Komisji Przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług sprzętowo - transportowych na drogach powiatowych powiatu monieckiego, ogłosił przedmiotowy przetarg.
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług sprzętowo - transportowych przy bieżącym utrzymaniu oraz przy wykonywaniu robót inwestycyjnych na drogach powiatowych Powiatu Monieckiego niżej wymienionym sprzętem:
1/ koparko – ładowarka – 1 szt.,
2/ samochód skrzyniowy lub samowyładowczy o ładowności 5 - 6 ton - 1 szt.,
3/ samochód samowyładowczy o ładowności 8 - 10 ton – 2 szt.,
4/ samochód samowyładowczy o ładowności 20 - 25 ton – 1 szt.,
5/ równiarka – 1 szt.
Zakres świadczonych usług będzie ustalany sukcesywnie według potrzeb zamawiającego. Wykonawca musi zapewnić podstawienie sprzętu na każde wezwanie zamawiającego w ciągu 12 godz. od chwili powiadomienia.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych i dzieli zamówienie na części. Uczestnik przetargu może dostarczyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia. Zamawiający zawrze umowę na każdą część zamówienia z wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę dla poszczególnych części zamówienia.
Opis części zamówienia.
Część 1: świadczenie usług koparko – ładowarką.
Wymagana ilość sprzętu – 1 szt.
Przewidywana ilość pracy w okresie realizacji zamówienia do 700 godz.
Koparko – ładowarka powinna posiadać:
- łyżkę przednią otwieraną o pojemności 0, 15 – 0, 60 m3,
- widłak do rozładunku palet,
- napęd na 4 koła,
- skarpówkę o szer. 1,0 – 2,0 m,
- łyżkę tylną wymienną o pojemności od 0,15 do 0,60 m3 i szerokości od 0,3 do 0,85 m,
(możliwość wymiany łyżki na drodze).
Część 2: świadczenie usług samochodem ciężarowym skrzyniowym lub samowyładowczym o ładowności 5 - 6 ton. Wymagana ilość sprzętu - 1 szt.
Przewidywana ilość pracy w okresie realizacji zamówienia do 900 godz.
Samochód ciężarowy skrzyniowy lub samowyładowczy powinien posiadać:
- długość skrzyni 4, 50 - 5, 00 m,
- szerokość skrzyni 2, 20 - 2, 40 m,
- wysokość od podłogi skrzyni nie większa jak 1, 20 - 1, 30 m,
- wysokość borta skrzyni w granicach 0, 50 - 0, 70 m.
Samochód musi być zabezpieczony z tyłu w podest wraz z drabinką.
Część 3: świadczenie usług samochodem ciężarowym samowyładowczym o ładowności 8 - 10 ton. Wymagana ilość sprzętu – 2 szt.
- skrzyniowy z możliwością wyładunku w lewo, prawo, tył.
Przewidywana ilość pracy w okresie realizacji zamówienia do 640 godz. ogółem dla dwóch jednostek sprzętu.
Część 4: świadczenie usług samochodem ciężarowym samowyładowczym o ładowności 20 – 25 ton. Wymagana ilość sprzętu – 1 szt.
Przewidywana ilość pracy w okresie realizacji zamówienia do 160 km x400 ton
Część 5: świadczenie usług równiarką (do 120 kM ).
Wymagana ilość sprzętu – 1 szt.
Przewidywana ilość pracy w okresie realizacji zamówienia:
- profilowanie dróg żwirowych do 400 km,
- inne prace do 50 godz.
Podane powyżej wielkości zapotrzebowania na usługi sprzętowe są wielkościami szacunkowymi służącymi do określenia szacunkowej wartości zamówienia i mogą ulec zmniejszeniu w zależności od realnych potrzeb zamawiającego.
Termin wykonania zamówienia do dnia 31 grudnia 2010 r.
Rozstrzygnięcie przetargu 18 marca 2010 r.
8. Zarząd Powiatu na wniosek Komisji Przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę osprzętu drogowego do ciągnika dla Starostwa Powiatowego w Mońkach”, unieważnił powyższy przetarg. Podejmując powyższą decyzję Zarząd zważył, co następuje:
W przedmiotowym postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych.
W toku badania ofert Komisja Przetargowa stwierdziła, że wykonawcy: PPHU „SAD – OGRÓD” Sławomir Dudek 99-440 Zduny, Nowe Zduny 82 A, w zakresie Części 1: dostawa kosiarki bijakowej i Części 2: dostawa pługa odśnieżnego oraz „PRONAR” Sp. z o.o. 17-200 Narew, ul. Mickiewicza 101 A w zakresie Części 1: dostawa kosiarki bijakowej nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający w specyfikacji określił, że warunkiem udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy jest wykonanie, co najmniej 2 dostaw kosiarek bijakowych w zakresie Części 1 zamówienia, 2 dostaw pługów odśnieżnych w zakresie Części 2 zamówienia, 2 dostaw zamiatarek w zakresie Części 3 zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania tych warunków oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zamawiający wymagał dołączenia do oferty wykazu dostaw oraz dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawca PPHU „SAD – OGRÓD” Sławomir Dudek 99-440 Zduny, Nowe Zduny 82 złożył ofertę na Część 1: Dostawa kosiarki bijakowej i na Część 2: Dostawa pługa odśnieżnego. W zakresie Części 1 zamówienia w „Wykazie dostaw” wykazał 3 dostawy kosiarek, w zakresie Części 2 zamówienia wykazał 2 dostawy kosiarek. Na potwierdzenie, że dostawy zostały wykonane należycie wykonawca dołączył referencje na dostawę ciągnika YUKON, dostawę ciągnika Farmer z osprzętem i dostawę ciągnika Farmer. Dołączone referencje posiadały dodatkowo ręczne dopiski o dostawach osprzętu między innymi kosiarek, pługów i zamiatarek. Ręczne zapisy na dołączonych do oferty referencjach budziły wątpliwości, co do treści tych referencji. Zamawiający wezwał wykonawcę do wyjaśnienia treści dołączonych referencji a mianowicie o dosłanie oryginałów, w celu potwierdzenia ich treści z kserokopiami dołączonymi do oferty. W wymaganym przez zamawiającego terminie wykonawca dołączył oryginał referencji wystawionych przez Zarząd Dróg Gminnych i Gospodarki Komunalnej ul. Sportowa 19, 72 -320 Trzebiatów i kserokopię referencji wystawionych przez Zakłady Usługowe Zachód Sp. z .o. o, ul. Kolejowa 23, 60 – 717 Poznań z dopiskiem ręcznym o dostawach osprzętu różniącym się od kserokopii tej samej referencji dołączonej do oferty przetargowej. W dalszym toku postępowania wyjaśniającego zamawiający wystąpił do wystawiających ww. referencje o potwierdzenie ich treści. Wystawiający referencje nie potwierdzili treści referencji dołączonych do oferty.
W związku z powyższym zamawiający nie może uwzględnić dostaw wykazanych w Wykazie dostaw i potwierdzających wykonanie tych dostaw referencji, gdyż wystawca referencji na wystąpienie zamawiającego nie potwierdził ich treści a treść kserokopii tych samych referencji wystawionych przez Zakłady Usługowe Zachód Sp. z o.o. ul. Kolejowa 23, 60 – 717 Poznań dnia 02.03.2009 r. różni się od dokumentu dołączonego do oferty i dokumentu dosłanego przez wykonawcę w celu wyjaśnienia.
Natomiast „PRONAR” Sp. z o.o. 17-200 Narew, ul. Mickiewicza 101 A wykazał, że należycie wykonał dostawę 1 szt. kosiarki bijakowej, a zamawiający wymagał, że warunkiem udziału w postępowaniu w zakresie Części 1: jest należyte wykonanie dwóch dostaw kosiarki bijakowej. Zgodnie z art. 24 ust.2 pkt 4 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu. Na podstawie art. 24 ust. 4 ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
- Zamawiający wymagał w zakresie Części 2: Dostawa pługa odśnieżnego, aby pług posiadał lemiesze o wysokości roboczej 1000 mm. Firma „PRONAR” Sp. z o.o. 17-200 Narew, ul. Mickiewicza 101 A zaoferowała dostawę pługa o wysokości roboczej lemiesza 850 mm. Oferowana dostawa nie odpowiada określonym przez zamawiającego wymaganiom. Na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający wykluczył z postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie części 1 firmę „PRONAR” Sp. z o. o. 17-200 Narew, ul. Mickiewicza 101 A oraz PPHU „SAD – OGRÓD” Sławomir Dudek, 99-440 Zduny, Nowe Zduny 82 A, w zakresie Części 1 i 2 zamówienia. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
- W przedmiotowym postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego Na Część 1: Dostawa kosiarki bijakowej i Część 2: Dostawa pługa odśnieżnego nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
9. Zarząd Powiatu podpisał Porozumienie w sprawie wspólnego przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia publicznego z Gminą Trzcianne. Przedmiotem porozumienia jest określenie warunków współpracy w zakresie wspólnego przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia publicznego przez Powiat Moniecki i Gminę Trzcianne na „Przebudowę drogi we wsi Wilamówka na odcinku o długości 1033 mb”.
10. Pan Paweł Dąbrowski – Kierownik Wydziału Promocji i Rozwoju Powiatu Monieckiego poinformował Członków Zarządu, że jest możliwość złożenia wniosku o dofinansowanie w ramach Działania 6.2 POKL „Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia” Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Projekt zakłada udział 40 osób (30 pracujących, 12 długotrwale bezrobotnych) w tym 30 kobiet, 10 mężczyzn. Z tych 40 osób, 28 osób otrzyma dofinansowanie w postaci jednorazowej dotacji w wysokości 40 tys. zł, wsparcia pomostowego w wysokości 1300 zł miesięcznie przez 6 miesięcy, 14 osobom możliwe jest przedłużenie wsparcia pomostowego. Wartość projektu to ok. 2 300 000,00 zł
Kryterium dopuszczające: wartość projektu do 3mln.
Projekt zakłada realizację następujących etapów:
I Promocja
II Rekrutacja
III Spotkania z doradcą zawodowym w celu utworzenia Indywidualnych Planów Działania dla uczestników projektu
IV Szkolenie z podstaw przedsiębiorczości
V Spotkania z doradcą biznesowym – pisanie biznesplanów
VI Przyznanie dotacji
VII Przyznanie wsparcia pomostowego
VIII Rozliczenie przyznanych dotacji i wsparcia pomostowego
IX Zarządzanie projektem (Koordynator, asystent, dwóch specjalistów)
Realizacja Projektu możliwa jest wraz z partnerem wyłonionym w ramach otwartego naboru na partnerów w celu wspólnej realizacji projektu w ramach Działania 6.2 POKL Zarząd postanowił ogłosić otwarty nabór na partnerów do realizacji ww projektu.
Minimalny zakres zadań przewidziany dla partnera na podległym mu obszarze:
- przeprowadzenie działań informacyjno- promocyjnych projektu, w tym dystrybucja materiałów promocyjnych projektu,
- udział w procesie rekrutacji uczestników projektu,
- organizacja szkoleń i doradztwa,
- przyjmowanie wniosków o wsparcie finansowe wraz z załącznikami oraz ich weryfikacja formalna,
- udział w pracach Komisji Oceny Wniosków,
- udział w procesie rozliczania przez Uczestników Projektu otrzymanych środków,
- prowadzenie wyodrębnionej ewidencji księgowej, umożliwiającej identyfikacje poszczególnych operacji księgowych w zakresie tej części projektu, za której realizację partner ponosić będzie odpowiedzialność.
Zarząd Powiatu postanowił zaaplikować o środki z powyższego Programu.
11.Starostwo Powiatowe w Mońkach przystąpiło do Programu Animator Moje boisko Orlik 2012. W zgłoszeniu zagwarantowano pokrycie w wysokości 1.000,00 zł, czyli 50% wynagrodzenia osoby, która będzie opiekowała się uczestnikami korzystającymi z obiektu wybudowanego przy Pływalni Powiatowej w Mońkach (pozostałe 50 % wynagrodzenia pokrywane jest w ramach Programu przez Wojewódzki Szkolny Związek Sportowy). Rozpatrzono możliwości zatrudnienia pracownika i ustalono, iż umowę zlecenia powinna podpisać jednostka zarządzająca obiektem, czyli Pływalnia Powiatowa w Mońkach.
12. Zarząd Powiatu podpisał umowę z Samodzielnym Publicznym Zakładem Opieki Zdrowotnej w Monkach w sprawie przekazania dotacji dla SPZOZ w kwocie 62.000 zł na zakup oprzyrządowania do toru wizyjnego w Pracowni Gastroskopii, umożliwiającego dokumentację stwierdzanych patologii endoskopowych w postaci przystawki do wykonywania zdjęć endoskopowych oraz automatycznej myjni do endoskopu (wniosek rozpatrzony został pozytywnie na posiedzeniu Zarządu w dniu 10 lutego 2010 roku).
13. Członkowie Zarządu rozpatrzyli wniosek Wydziału Dróg w Mońkach na zmianę pokrycia dachu z papy na blachę w magazynie głównym budynku Wydziału Dróg. Remont zostanie wykonany we własnym zakresie. Koszt materiałów wynosi 4.478,79 zł środki na powyższy cel zostały zabezpieczone w budżecie powiatu na 2010 rok. Członkowie wyrazili zgodę na zmianę pokrycia dachu magazynu Wydziału Dróg.
Metryka strony