23_05_2013

Informacja z posiedzenia Zarządu Powiatu w dniu 23 maja 2013 r.:

1.W związku z rozstrzygnięciem konkursu na kandydata na stanowisko dyrektora Młodzieżowego Centrum Edukacji i Readaptacji Społecznej w Goniądzu, Zarząd Powiatu podjął uchwałę w sprawie powierzenia stanowiska Dyrektora Młodzieżowego Centrum Edukacji i Readaptacji Społecznej w Goniądzu. Panu Sławomirowi Antoniemu Moczydłowskiemu na okres od dnia 01 czerwca 2013 roku do dnia 31 sierpnia 2017 roku.
2.Zarząd podjął uchwalę w spawie zatrudnienia Pana Bogdana Kazimierza Sierba na  stanowisku Dyrektora Pływalni Powiatowej w Mońkach. Zgodnie z wynikiem rozstrzygniętego naboru, z dniem 01 czerwca 2013 roku zatrudnia się Pana Bogdana Kazimierza Sierbę na stanowisku Dyrektora Pływalni Powiatowej w Mońkach na czas określony – 6 miesięcy.
3.Zarząd podpisał Aneks Nr 2/2013 do Umowy Nr 1/08 o dofinansowanie ze środków PFRON kosztów działalności Warsztatu Terapii Zajęciowej w Mońkach. CARITAS Archidiecezji Białostockiej, jednostka prowadząca WTZ, zwrócił się z prośbą o dokonanie zmian w preliminarzu wydatków na działalność Warsztatu. Zmniejszenie o 2.000,00 zł pozycji wydatków na materiały do terapii zajęciowej i zwiększenie o tą kwotę pozycji – koszty szkoleń pracowników.
4.Zarząd podpisał Aneks UDA-POKL.07.01.02-20-014/10/7 do Umowy o dofinansowanie projektu pt. „Determinacja – Aktywna integracja – Akceptacja”. PCPR w Mońkach 4 rok z rzędu realizuje projekt „Determinacja – Aktywna integracja – Akceptacja”. W roku bieżącym na dofinansowanie różnego rodzaju działań na rzecz 61 beneficjentów projektu Powiat Moniecki otrzymał  290.338,00 zł pochodzących ze środków europejskich. Wymagany wkład własny PCPR  w wysokości 34.062,00 zł stanowią środki PFRON.
5.Zarząd wyraził zgodę na podpisanie umów oraz ponoszenie kosztów dotyczących organizacji XIX Święta Ziemniaka, które odbędzie się 8 września 2013r. w centrum Moniek. Ogólne podstawowe koszty imprezy wynoszą 79.080,00 zł. Dofinansowanie przyznane z LGD Fundacja Biebrzańska wynosi 25.000 zł, przewidywany termin podpisania umowy z Urzędem Marszałkowskim Województwa Podlaskiego – sierpień 2013 r.
6.Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Mońkach zwróciła się z prośbą o nieodpłatne udostępnienie wraz z opieką ratowniczą w dniu 6 czerwca 2013 roku (w godzinach od 9:00 do 11:00) Pływalni Powiatowej w Mońkach w celu przeprowadzenia sprawdzenia umiejętności pływania kandydatów do służby PPSP w Mońkach. Zarząd wyraził zgodę na powyższy wniosek.
7.Zarząd Powiatu, na wniosek Komisji Przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Wykonanie remontu bieżącego nawierzchni żwirowych i gruntowych  na drogach powiatowych Powiatu Monieckiego w 2013 r.”, dokonał wyboru najkorzystniejszej ofert firmy Usługi Transportowe Roboty Ziemne i Drogowe Stanisław Chodkiewicz 19-101 Mońki, ul. Armii Krajowej 4 z ceną ofertową – 43,05 zł/m3 brutto. Całkowita cena oferty 193 725,00 zł brutto. Na sfinansowanie przedmiotu zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę - 199 260,00 zł  brutto.
8.Zarząd, na wniosek Komisji Przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Mońkach ”, postanowił  dokonać wyboru oferty Nr 1 „TABLA” Sp. z o. o.  Lublin, z ceną ofertową  111 540,00  zł brutto. Na sfinansowanie przedmiotu zamówienia Zamawiający zamierzał przeznaczyć kwotę  364 387,50 zł brutto.
9.Zarząd Powiatu, na wniosek Komisji Przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę urządzeń do wyposażenia pracowni mechanicznej Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Mońkach w ramach Projektu "Szkoły zawodowe gwarancją sukcesu" Zadanie 4. Zakup nowoczesnych materiałów dydaktycznych – praktyczna nauka zawodu. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013” unieważnił postępowanie w Części 1: podnośnik dwustemplowy na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4
W przedmiotowym postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nieprzekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp do upływu terminu składania ofert wpłynęły na:
Część 1: podnośnik dwustemplowy – 2 oferty:
- oferta nr 2 S&K Service S. Marzec M. Marzec Sp. j. Warszawa z ceną ofertową 39 114,00 zł brutto;
- oferta nr 3 UNIMETAL – SERWIS Sp. z o. o.. Złotów z ceną ofertową 46 617,00 zł brutto;
W dniu 16. 05.2013 r. Zamawiający wybrał ofertę nr 2 S&K Service S. Marzec M. Marzec Sp. j. 01-377 Warszawa ul. Połczyńska 21 A z ceną ofertową 39 114,00 zł brutto. W tym samym dniu wysłano wykonawcom zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty. W dniu 21.05.2013 r. Zamawiający otrzymał informację od Wykonawcy S&K Service S. Marzec M. Marzec Sp. j. o rezygnacji z wykonania części 1 przedmiotu zamówienia a tym samym odmowę podpisania umowy. Kolejna najkorzystniejsza oferta spośród złożonych ofert oferuje realizację części 1 za kwotę 46 617,00 zł brutto. Zamawiający na te część przeznaczył 40 000,00 zł brutto i nie ma możliwości zwiększenia kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej. W związku z powyższym Zarząd postanowił dokonać zakupu z wolnej ręki.
10.Zarząd zapoznał się z informacją P.P.U.H. MARK  o niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zarządu Powiatu w Mońkach podjętej w toku postępowania  o udzielenie zamówienia na Przebudowę ulicy Mickiewicza w Mońkach wraz z przebudową kanalizacji deszczowej i sanitarnej tj. unieważnieniu przetargu wraz z wnioskiem o uznanie zasadności przekazanej informacji. Zarząd Powiatu podtrzymał decyzję o unieważnieniu postępowania.
11.Zarząd, na wniosek Komisji Przetargowej, powołanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na Przebudowę ulicy Mickiewicza w Mońkach wraz z przebudową kanalizacji deszczowej i sanitarnej, ponownie ogłosił przetarg.
1/ Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania pod nazwą Przebudowa ul. Mickiewicza w Mońkach wraz z przebudową kanalizacji deszczowej i sanitarnej.
Zamówienie należy zrealizować w terminie: od daty przekazania terenu budowy do dnia 30 listopada 2013 r.,
Zamawiający dzieli zamówienie na 2 części.
Część 1: Przebudowa drogi powiatowej nr 2361 B ul. Mickiewicza w Mońkach na odcinku 0 + 000 – 0 + 906 oraz budowa kanalizacji deszczowej w drodze powiatowej Nr 2363 B ul. PCK w Mońkach.
Zadanie będzie polegało na:
1) przebudowie drogi powiatowej Nr 2361 B ul. Mickiewicza w Mońkach w km 0 +050 – 0+200 ;
2) przebudowie drogi powiatowej Nr 23 61 B ul. Mickiewicza w Mońkach w km 0+200 – 0+906;
3) budowie kanalizacji deszczowej w drodze powiatowej Nr 2363 B ul. PCK w Mońkach:
Część 2: Przebudowa kanalizacji deszczowej i sanitarnej w ul. Mickiewicza w Mońkach.
Termin składania ofert – 10 czerwca 2013 r.
12.Zarząd podjął uchwalę w sprawie zmian w budżecie powiatu na 2013 rok. Zmiany wynikają z konieczności dostosowania planów finansowych jednostek do bieżących wydatków.
13.Zarząd wyraził zgodę na złożenie zgłoszenia wykonania  robót budowlanych, które polegać będą na wykonaniu ogrodzenia działki Nr 297/5 do strony działki 296, ul. Słowackiego 5a (podmurówka betonowa, postawienie słupków metalowych oraz siatki metalowej o wysokości 2 m).
14.Zarząd pozytywnie rozpatrzył wniosek LKS „Promień” w sprawie  dofinansowania w kwocie 2 tys. zł zakupu proporczyków i innych gadżetów pamiątkowych z okazji  50- lecia powstania Klubu.
15.Zarząd wyraził zgodę na podpisanie Umowy z Panem Wiesławem Tekień – Geodetą uprawnionym prowadzącym Zakład Usług Geodezyjno – Kartograficznych z siedzibą w Mońkach przy ulicy Białostockiej. Na wykonanie prac geodezyjno – kartograficznych polegających na wznowieniu znaków graficznych części drogi powiatowej ( ul. Magazynowa) w Mońkach obustronnie na odcinku począwszy od początku działki Nr 1432 do końca działki Nr 1435. W wyniku negocjacji ustalono cenę 1.100 zł brutto. Na wykonanie powyższych prac wysłano zaproszenie do składanie ofert cenowych do 4 potencjalnych wykonawców.

Metryka strony

Udostępniający: Agnieszka Olszewska - inspektor w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Społecznych

Wytwarzający/odpowiadający: Anna Jóźwicka

Data wytworzenia: 2013-06-13

Wprowadzający: Anna Jóźwicka

Data wprowadzenia: 2013-06-14

Data modyfikacji: 2013-06-14

Opublikował: Anna Jóźwicka

Data publikacji: 2013-06-14