PINB_2007
W dniach 17-18 października 2007 r. przeprowadzono kontrolę w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Mońkach. Kontrolę finansową - w zakresie przestrzegania procedur kontroli oraz prawidłowości zaciągania zobowiązań finansowych, dokonywania wydatków na wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń oraz realizacji dochodów budżetowych za okres I-IX 2007 r. - przeprowadził pracownik Wydziału Budżetowo-Finansowego Starostwa Powiatowego w Mońkach.
Kontrolą objęto następujące zagadnienia;
- plany finansowe i sprawozdania,
- celowość dokonywania wydatków rzeczowych i zaciągania zobowiązań finansowych,
- zgodność naliczania płac z angażami pracowników,
- prawidłowość naliczania składek na ubezpieczenia społeczne i Fundusz Pracy,
- terminowość przekazywania naliczonych składek do ZUS,
- realizację dochodów budżetowych i terminowość ich przekazywania na konto dochodów budżetu powiatu.
Kontrolą objęto również unormowania wewnętrzne kontrolowanej jednostki niezbędne dla właściwego stosowania przepisów ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości oraz innych ustaw i przepisów
regulujących zasady gospodarki finansowej, a mianowicie:
1) instrukcję metod wyceny aktywów i pasywów w ciągu roku i na dzień bilansowy oraz ustalania wyniku finansowego,
2) zakładowy plan kont,
3) instrukcję inwentaryzacyjną.
Protokół kontroli podpisano dnia 24 października 2007 r.
Dokumentacja z przeprowadzonej kontroli dostępna jest w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Społecznych (pok. nr 105).
Metryka strony