Kontrola 13-14.12.2005
W dniach 13-14 grudnia 2005 r. przeprowadzono kontrolę w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Mońkach. Kontrolę finansową w zakresie ustalenia i przestrzegania procedur kontroli oraz celowości i prawidłowości zaciągania zobowiązań finansowych i dokonywania wydatków na wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń w 2005 r. przeprowadził pracownik Wydziału Budżetowo-Finansowego Starostwa Powiatowego w Mońkach.
Kontrolą objęto i sprawdzono prawidłowość zaciągania zobowiązań finansowych oraz wydatki na wynagrodzenia i dodatkowe wynagrodzenie roczne, a także prawidłowość i terminowość naliczania składek na ubezpieczenie społeczne i Fundusz Pracy, obejmując badaniem następujące zagadnienia;
- plany finansowe i sprawozdania,
- zgodność naliczania płac z angażami pracowników,
- prawidłowość naliczania składek na ubezpieczenie społeczne i Fundusz Pracy,
- terminowość przekazywania naliczonych składek do ZUS,
- prawidłowość naliczania dodatkowego wynagrodzenia rocznego za 2004 rok,
- wydatki rzeczowe.
Protokół kontroli podpisano dnia 15 grudnia 2005 r.
Dokumentacja z przeprowadzonej kontroli dostępna jest w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Społecznych.
Metryka strony