5_05_2022
Informacja z posiedzenia Zarządu w dniu 05.05.2022 r.:
1. Zarząd przyjął treść zapytania ofertowego, którego przedmiotem jest wyprodukowanie i dostawa do Powiatu nw. tablic rejestracyjnych:
1) tablice samochodowe zwyczajne, tymczasowe, indywidualne, zmniejszone, badawcze, z tłem w kolorze zielonym i zabytkowe jednorzędowe i dwurzędowe w ilości do 3 000 szt,
2) tablice motocyklowe zwyczajne tymczasowe, indywidualne, z tłem w kolorze zielonym i zabytkowe dwurzędowe w ilości do 500 szt.,
3) tablice motorowerowe zwyczajne, z tłem w kolorze zielonym i tymczasowe dwurzędowe w ilości do 100 szt.
oraz odbiór tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku w ilości około 250 szt. miesięcznie.
Termin realizacji zamówienia: od dnia 01.06.2022 r. do 31.05.2023 r. (12 miesięcy)
Kryterium wyboru oferty – cena.
Ofertę należy złożyć na adres: Starostwo Powiatowe w Mońkach 19-100 Mońki, ul. Słowackiego 5a (biuro obsługi klienta lub sekretariat) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12.05.2022 r.
2. Zarząd, na wniosek Komisji Przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pod nazwą: „Zastosowanie odnawialnych źródeł energii na Pływalni Powiatowej w Mońkach w formule „Zaprojektuj i wybuduj”:
- odrzucił ofertę Nr 2 KAEL Sp. z o. o., ul. Warszawska 6/32, 15-063 Białystok, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp.
- wybrał ofertę Nr 1 4Technology Sp. z o. o., ul. Hoża 86/410, 00-682 Warszawa
oraz zatwierdził wzór zawiadomienia o wyniku postępowania.
W przedmiotowym postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy Pzp wpłynęły 2 oferty:
1) 4TECHNOLOGY Sp. z o.o., ul. Hoża 86 lok. 410, 00-682 Warszawa z ceną ofertową 2 914 977 zł brutto,
2) KAEL Sp. z o.o., ul. Warszawska 6/32, 15-063 Białystok z ceną ofertową 2 656 677 zł brutto.
Na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wezwał Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona - KAEL Sp. z o. o. ul. Warszawska 6/32, 15-063 Białystok do złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postepowaniu i braku podstaw do wykluczenia. Wykonawca w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie dostarczył wymaganych dokumentów. Wobec powyższego na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit c ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez Wykonawcę który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw do wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postepowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
Następnie na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wezwał Wykonawcę -4Technology Sp. z o. o., ul. Hoża 86/410, 00-682 Warszawa do złożenia podmiotowych środków dowodowych. Wykonawca w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie złożył wymagane dokumenty. Po dokonaniu badania dostarczonych dokumentów komisja Przetargowa stwierdza, że Wykonawca 4Technology Sp. z o. o. spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu.
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć 2 917 502,63 zł brutto. Wybrany wykonawca oferuje wykonanie inwestycji za kwotę 2 914 977 zł brutto.
Z wybranym wykonawcą zostanie podpisana stosowna umowa.
3. Zarząd podjął uchwałę w sprawie upoważnienia Starosty Monieckiego oraz Kierownika Wydziału Dróg Starostwa Powiatowego w Mońkach.
Zgodnie z uchwałą upoważnia się Kierownika Wydziału Dróg Starostwa Powiatowego w Mońkach pana Marcina Bielskiego do zbywania:
1) drewna pozyskanego z wycinki drzew rosnących w pasach drogowych dróg powiatowych powiatu monieckiego oraz drzew pozyskanych w wyniku zdarzeń nieprzewidywalnych (wywroty, wiatrołomy),
2) zrębków powstałych z wycinki drzew i krzewów rosnących w pasach dróg powiatowych powiatu monieckiego.
Natomiast Pan Starosta został upoważniony do określenia zasad zbywania drewna oraz zrębków.
4. Zarząd zatwierdził Aneks Nr 13 do arkusza organizacji pracy ZSOiZ w Mońkach na rok szkolny 2021/2022. W związku ze zmniejszeniem się liczby wychowanków w internacie do 70 osób zmniejsza się również tygodniowa liczba godzin pracy wychowawców o 15 i wynosić teraz będzie ogółem 138 godzin. W związku z tym zwiększa się kierownikowi internatu do 15 godzin tygodniowy obowiązkowy wymiar godzin wychowawczych w internacie.
Powyższe zmiany skutkują zmniejszeniem ogólnej średniorocznej tygodniowej liczby godzin o 15,0. Ogólna średnioroczna tygodniowa liczba godzin wynosi 1.643,65 godz. tygodniowo.
5. Zarząd, na wniosek Dyrektora MCEiRS w Goniądzu, ustalił stawki żywieniowe na poziomie:
1) MOW – budynek Plac 11 Listopada – 14,00 zł,
2) MOW – budynek, ul. Różana – 16,00 zł,
3) MOS – 16,00 zł.
Zwiększenie wysokości opłat za wyżywienie podyktowane jest znacznym wzrostem inflacji. Utrzymanie jadłospisów na dotychczasowym poziomie (podyktowane zaleceniami Sanepidu) wymaga zwiększenia nakładów na wydatki żywieniowe.
6. Zarząd podjął uchwałę w sprawie powołania Komisji Konkursowej w celu przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora Młodzieżowego Centrum Edukacji i Readaptacji Społecznej w Goniądzu.
7. Zarząd, na wniosek Komisji Przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pod nazwą: Dostosowanie budynku internatu do przepisów przeciwpożarowych, zlokalizowanego w Mońkach przy ul. Tysiąclecia 15 A:
1) odrzucił ofertę Nr 1 Firmy Handlowo – Usługowej „Mag – Bud” Piotr Lipski, ul. Nowo – Osiedle 11, 19-203 Grajewo na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 ustawy Pzp;
2) odrzucił ofertę Nr 4 DARTOM Skup, Sawicki spółka jawna, ul. Ekologiczna 1, 15-673 Białystok na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 ustawy Pzp;
oraz unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
W przedmiotowym postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy Pzp wpłynęły 4 oferty:
1) Firma Handlowo-Usługowa MAG-BUD Piotr Lipski, ul. Nowo-Osiedle 11, 19-200 Grajewo z ceną ofertową 412 656,07 zł brutto,
2) ENERI Damian Sulewski, Boczki-Świdrowo 42, 19-200 Grajewo z ceną ofertową 544 890 zł brutto,
3) Białostockie Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych Inwestycje KRZYSZTOF BIAŁOMYZY, ul. Towarowa 12 lok. 11, 15-007 Białystok z ceną ofertową 596 633,64 zł brutto,
4) DARTOM SKUP, SAWICKI sp. j., ul. Ekologiczna 1, 15-673 Białystok z ceną ofertową 721 800 zł brutto.
W toku badania ofert Komisja Przetargowa stwierdziła, że:
- oferta Nr 1 złożona przez Firmę Handlowo – Usługową „Mag – Bud” Piotr Lipski ul. Nowo – Osiedle 11, 19-200 Grajewo zawiera błędy w obliczeniu ceny. Wykonawca w ofercie zastosował 8 % stawkę podatku VAT.
- oferta nr 4 złożona przez DARTOM Skup, Sawicki spółka jawna 15-673 Białystok zawiera błędy w obliczeniu ceny. Wykonawca w ofercie na część robót budowalnych zastosował 8 % stawkę podatku VAT w kwocie 48 000 zł oraz na część robót budowlanych 23 % stawkę podatku VAT w kwocie 13 800 zł. Dla robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia stawka podatku VAT wynosi 23 %.
Na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu.
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę 380 018,55 zł brutto.
W chwili obecnej Powiat nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną spośród ważnych ofert tj. do kwoty 544 890 zł brutto. Wobec powyższego postępowanie zostało unieważnione.
Metryka strony