12_05_2015

Informacja z posiedzenia Zarządu Powiatu w dniu 12 maja 2015 r.:

1. Zarząd, na wniosek Komisji Przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jednogłośnie postanowił o ogłoszeniu przetargu na dostawę samojezdnej równiarki drogowej dla Powiatu Monieckiego. Zamówienie obejmuje dostawę samojezdnej równiarki drogowej dla Powiatu Monieckiego  szt. 1  w ramach  projektu  Udostępnianie obszarów cennych turystycznie i gospodarczo – poprawa jakości dróg pogranicza polsko – białoruskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska  - Białoruś – Ukraina.
Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 93 ust. 1 a, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienie nie zostaną mu przyznane. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę. Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający będzie uważał ofertę, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
Kryteria wyboru oferty: cena – 95 % i gwarancja -5 %.
Termin składania ofert: 22.05.2015 r.
Termin realizacji dostawy: 30.06.2015 r.
Wartość szacunkową zamówienia ustalono na kwotę 430 000,00 zł netto tj. 528 900,00 zł brutto.
Zamówienie oszacowano na podstawie średnich cen rynkowych.
2. Zarząd zapoznał się wstępnie z arkuszami organizacji pracy szkół i jednostek oświatowych prowadzonych przez Powiat Moniecki. Zarząd nie wnosi wstępnie zastrzeżeń do arkusza Młodzieżowego Centrum Readaptacji i Integracji Społecznej w Goniądzu. Przed zatwierdzeniem arkusza Zespołu Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych w Mońkach Członkowie Zarządu odwiedzą Poradnię w Mońkach. W kwestii zaś arkusza Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Mońkach, wobec wysoce nie wystarczających środków finansowych z subwencji oświatowej na realizację zadań Zespołu, Zarząd zmuszony jest podjąć działania oszczędnościowe i postanowił wystąpić do Dyrektora Zespołu o wprowadzenie zmian w arkuszu przy następujących ustaleniach:
1) stosowaniu podziału na grupy oddziałowe, międzyoddziałowe lub międzyklasowe  w przypadku, kiedy te grupy będą liczyły więcej niż 26 uczniów na obowiązkowych zajęciach edukacyjnych: komputerowych, informatyki i technologii informacyjnej oraz  języków obcych,
2) rozważenie i zastosowanie połączenia zajęć z różnych przedmiotów i religii w większe grupy międzyoddziałowe (połączenie uczniów więcej niż dwóch oddziałów w jedną grupę międzyoddziałową),
3) zmniejszenie liczby etatów pracowników obsługi,
4) zmniejszenie liczby godzin pracy biblioteki i pedagoga szkolnego.

Metryka strony

Udostępniający: Anna Jóźwicka - inspektor w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Społecznych

Wytwarzający/odpowiadający: Anna Jóźwicka

Data wytworzenia: 2015-05-21

Wprowadzający: Anna Jóźwicka

Data wprowadzenia: 2015-06-10

Data modyfikacji: 2015-06-10

Opublikował: Anna Jóźwicka

Data publikacji: 2015-06-10